Interview met studio040

Voor Gestelse gitaarbouwer pakt corona wél goed uit

 

De coronacrisis is voor veel mensen een vloek, maar voor sommigen ook een zegen. Zoals gitaarbouwer Frans van Oosterhout op de Gestelsestraat in Eindhoven. Zijn klandizie is sinds de pandemie enorm toegenomen.

"Waarom ik het druk heb... ik denk toch dat vanwege corona mensen meer tijd hebben om muziek te maken. En sommigen hebben op zolder een oude gitaar gevonden die ze weer willen oplappen. Daar moeten dan allerlei reparaties aan gebeuren en dan komen ze bij mij terecht."

 

Klik hier voor hele artikel met een uitgebreide video reportage.

 

Terug naar Blog

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Annelies (maandag, 24 mei 2021 20:25)

    Even wat verduidelijken over afbeelding van Genius, niet spottend bedoeld of dat ik vind dat je naast je schoenen loopt van alle geweldig mooie snaarinstrumenten die je maakt, integendeel.
    Maar ik vind je wel een Genius. Wordt, na al die jaren dat ik jou ken en je snaarinstrumenten heb zien bouwen met uiterste precisie, er nog steeds blij van als ik zie wat voor prachtige instrumenten jij bouwt.
    Hoop dat je, met plezier, er nog veel mag maken. Ik zet ze graag op jouw site.
    Annelies